fredag den 11. januar 2013

Velkommen

Jeg er tidligere småblogger gone instagrammer, men jeg savner det lille pusterum til skrivelyst på min egen måde. Derfor denne filmflimrende side, hvor der vil være anmeldelser, nyheder og andre filmfiflende sager.

Jeg har blandt andet været i praktik på det engelsksprogede kulturmagasin Exberliner i Berlin.
(Åh Berlin...)
Dér stiftede jeg første gang bekendt skab med anmelderiet, og hvor selvfedt det måske kan lyde, så nød jeg at sætte ord på mine tanker og oplevelser omkring - i dette tilfælde - film. 

Her et par engelske smagsprøver, der desværre ikke er super aktuelle. 

Death of a superhero

Amador

 Sønner av Norge

The Raid

Rock of Ages

Forhåbentligt kommer der snart flere anmeldelser af mere eller mindre aktuel karakter.

Jeg glæder mig til at dele min filmbegejstring med jer!

- Ida

Ingen kommentarer:

Send en kommentar